Om onze coaches van tijdverlies en fileleed te besparen, vragen we jou vriendelijk om ons tijdig te verwittigen als een huisbezoek niet zou kunnen doorgaan. Het kan altijd gebeuren dat er iets tussenkomt of dat je ziek bent, hiervoor hebben we alle begrip. Echter, weet dat onze coach een drukke agenda heeft en elk moment nuttig kan gebruiken. Daarom zal er een uur aangerekend worden wanneer een huisbezoek of digitaal overleg niet op tijd werd geannuleerd.
Hoe annuleer ik op tijd mijn huisbezoek of digitaal overleg?
In jouw contract met alin vzw vind je in artikel 5 meer info over onze vergoeding. We vragen ook om een huisbezoek of digitaal overleg op tijd te annuleren.
“Indien de budgethouder niet op het afgesproken moment aanwezig is of minder dan 24 uur op voorhand annuleert, wordt 1 uur interventie aangerekend.”
Neem op tijd contact op met de helpdesk (02 486 42 65) of jouw coach en bespreek de situatie. Zorg ervoor dat je een bevestiging krijgt dat jouw annulatie goed werd doorgegeven. Kan je ons niet meteen bereiken? Stuur zeker nog een mailtje naar je coach met hoge prioriteit en zet onze info@alin-vzw.be in cc. Noteer goed in je titel: ANNULATIE huisbezoek [datum] + [naam budgethouder]
Wees op tijd met het doorgeven van je annulatie. Dit betekent: minstens 24uur op voorhand. Of uitzonderlijk (zoals maandagen of ziekte), dat je de coach bereikt hebt voor deze is vertrokken. De helpdesk is bereikbaar van maandag tot en met woensdag van 09u-12u en 13u-16u, en op donderdag en vrijdag van 09u-12u. Dus hou hier rekening mee.
Mochten we toch voor een gesloten deur staan, doen we ons best om jou alsnog te contacteren.
Weet wel, als je jouw huisbezoek annuleert zal je opnieuw een tijd moeten wachten voor de coach een nieuw huisbezoek in zijn/haar agenda kan inplannen. Hou hier rekening mee. Misschien kan je ook met de coach afspreken dat hij/zij achter de alin-map komt en de nodige zaken op afstand kan verwerken. (Op voorwaarde dat alles netjes verzameld werd). Op die manier wordt er enkel een verplaatsingskost aangerekend en de tijd die de coach werkt op afstand.
Wat als mijn coach annuleert?
Er is uiteraard een wederzijdse samenwerking. Dat betekent dat ook onze coaches proberen om hun afspraken na te komen. Soms kan het dat ze door overmacht niet op het afgesproken tijdstip aanwezig zijn. Mocht je coach toch niet komen opdagen, neem contact op met de helpdesk. Wij plannen zo snel mogelijk een nieuwe afspraak in.
0 Comments