De alintjes zoeken een nieuwe coach

Posted by Caroline Callens | 30/04/2021 | Actueel, vacature | Reacties uitgeschakeld voor De alintjes zoeken een nieuwe coach tags: , , ,

Wij zoeken een nieuwe collega die het team van coaches komt versterken.

  • Heb je affiniteit met personen met een handicap .
  • Wil je graag het team van de alintjes vervoegen.
  • Je kijkt er naar uit om budgethouders bij te staan in het beheren en het aanwenden van een PAB of een PVB.

Dan wordt dit DE JOB van je leven!

Medewerker dienstverlening alin vzw (m/v/x)
Voltijdse tewerkstelling – contract van bepaalde duur

alin vzw is een door de Vlaamse overheid erkende bijstandsorganisatie.

Wij bieden bijstand aan personen met een handicap die een Persoonsvolgend Budget (PVB)  of een Persoonlijk assistentiebudget (PAB) vanuit de Vlaamse overheid ter beschikking krijgen om hun eigen handicap specifieke ondersteuning mee te kiezen, in te kopen en te beheren.

We zijn op zoek naar een medewerker die de dienstverlening van huisbezoeken en opstarten van nieuwe budgethouders in de regio Oost-Vlaanderen kan opnemen tijdens de bevallingsrust van de huidige medewerker dienstverlening Oost-Vlaanderen.

Je functie

  • Jij bent een loyaal aanspreekpunt voor onze budgethouders bij het individueel verlenen van bijstand bij het beheren en het invullen van ondersteuning vanuit hun zorgbudget.
  • Je bezoekt de budgethouders thuis of maakt een afspraak in een kantoor in de regio.
  • Je exploreert diverse mogelijkheden tot aanbod of organisatie van ondersteuning voor een specifieke budgethouder en zorgt ervoor dat budgethouder goed geïnformeerd aan de slag kan gaan bij het maken van keuzes en het uitbouwen van zijn of haar specifieke ondersteuning.
  • Je helpt mee onderhandelen en afspraken maken.
  • Je staat op je strepen bij het opvolgen en nakomen van afspraken.
  • Je aarzelt niet om je te verdiepen in het uitwerken van loonsimulaties en kostenberekeningen.
  • Cijferen zit je in de vingers en je kan gericht een degelijk budgetplan over een langere periode uitwerken en dit bijkomend gevat toelichten zodat de budgethouder een goed overzicht van besteding van het zorgbudget behoudt.
  • Je kan faciliterend en spontaan een aantal technieken bedenken om budgethouders op een overzichtelijke en gestructureerde manier te motiveren om de administratie van de besteding nauwgezet bij te houden of zelfs bij te werken.
  • Je werkt vanuit een emancipatorische visie.

Je profiel

  • Je beschikt over een bachelor diploma bij voorkeur in de orthopedagogiek of sociaal assistent, en/of relevante werkervaring.
  • Affiniteit in het samenwerken met personen met een handicap is zeker meegenomen.
  • Kennis van persoonsvolgende financiering en sociale wetgeving is een pluspunt.
  • Je bent communicatief sterk, zowel in het overbrengen als het luisteren.
  • Je kan resultaatgericht plannen en organiseren.
  • Je kan vlot overweg met MS Office.
  • Je beschikt over een rijbewijs en eigen wagen.
  • Je woont bij voorkeur in de regio Oost-Vlaanderen.

Ons aanbod

  • Je krijgt de kans om te werken in een organisatie met een breed maatschappelijk engagement.
  • Wij bieden je een voltijds contract van bepaalde duur (voor 10 maanden met ingang vanaf 1 juni 2021) in een stabiele werkomgeving met een uitgebreid vormingsaanbod. Het contract kan mogelijks verlengd worden.
  • De verloning is conform de functie binnen het PC 319.
  • Je werkt in een voltijdse 36-uren werkweek met vrije namiddag.
  • Ons glijdend uurrooster zorgt voor een evenwicht tussen werk en vrije tijd. 
  • Je krijgt aantrekkelijke extralegale voordelen o.a. maaltijdcheques en 100% vergoeding woon/werkverkeer (aan tarief openbaar vervoer).
  • Wij zijn gevestigd in hartje Brussel, op minder dan 5 minuten loopafstand van het Centraal Station.

Interesse?

Bezorg je kandidatuur aan Caroline Callens, coördinator alin vzw, Gasthuisstraat 31, 1000 Brussel, of via mail naar info@alin-vzw.be uiterlijk voor 20 mei 2021 met referentie “vacature medewerker dienstverlening alin vzw”.

Wij moedigen iedereen aan om te solliciteren. Kwaliteiten en competenties zijn belangrijker dan afkomst, leeftijd, geslacht of arbeidshandicap.

Selectieprocedure?

Op basis van je motivatiebrief en CV gebeurt een eerste selectie op 20 mei 2021. Het verdere verloop van de procedure bestaat uit 2 ronden waarvan de eerste ronde doorgaat op 25 mei 2021.

Meer info?

Voor bijkomende inlichtingen over alin vzw, surf je naar www.alin-vzw.be en voor meer informatie over de functiebeschrijving contacteer je Caroline Callens op het nummer 0478/96 02 16 of via info@alin-vzw.be .


0 Comments