Regelt u zelf de administratie van uw persoonlijk budget in het e-loket mijnvaph.be? Hebt u vragen zoals:
- Hoe registreer ik overeenkomsten?
- Hoe dien ik kosten in?
- Hoe geef ik iemand toegang tot mijn dossier?
Het VAPH organiseert in juni 2022 twee webinars (digitale infosessies). Tijdens de webinars krijgt u een demo van mijnvaph.be en kunt u vragen stellen. Als u vragen hebt over uw persoonlijk dossier, dan kunt u nadien contact opnemen met het team Budgetbesteding.
Voor wie?
De webinars zijn bedoeld voor houders van een persoonlijk budget die hun administratie regelen of willen regelen via mijnvaph.be.
Wanneer?
Er worden 2 webinars georganiseerd:
- 9 juni 2022 om 19.00 uur
- 14 juni 2022 om 14.00 uur
Het programma
We overlopen hoe u in het e-loket zelf:
- kunt starten met uw persoonlijk budget;
- overeenkomsten kunt registreren;
- kosten kunt indienen.
Daarnaast leert u enkele handige tips & tricks, zoals hoe u iemand anders toegang kunt geven tot uw dossier, of waar u alle brieven kunt terugvinden.
Opname
- Neemt u deel aan de webinar? Dan ontvangt u na afloop de opname.
- Kunt u niet aan de webinar deelnemen en wilt u toch op de hoogte blijven? In het inschrijvingsformulier kunt u aangeven dat u de opname van de webinar wilt ontvangen. Zo kunt u de webinar na afloop bekijken wanneer het u past.
Schrijf u in
Inschrijven kan tot 24 uur voor de start van de webinar. Inschrijven is gratis, maar verplicht. Na uw inschrijving ontvangt u een individuele deelnamelink.
0 Comments