Webinars alin

Omdat het niet voor iedereen handig is om zich te verplaatsen, en omdat het in sommige periodes ook moeilijker is om samen te komen (zoals Corona) organiseren we ook Webinars.

Deze digitale infosessies kan jij makkelijk van thuis uit volgen. Het enige wat je nodig hebt is een computer en een goede internetverbinding.

Je kan je via de link inschrijven. Nadien ontvang je van ons een link waarop je kan deelnemen op het afgesproken moment.

De onderwerpen kunnen verschillen en zijn soms ook opgesplitst volgens PAB of PVB. Hieronder vind je de lijst terug met de geplande webinars:

Ik wil deelnemen aan:

Er zijn momenteel geen webinars gepland

Inschrijven voor de andere webinars:

inschrijven kan je gemakkelijk via de link:
Webinar alin

We zien je graag online terug op het afgesproken moment 🙂

Afgelopen webinars

Momenteel is er slechts 1 webinar georganiseerd; Dit in samenwerking met VillaVip en het VAPH. Deze webinar behandelt de mogelijkheden om jouw PVB in te zetten. Het gaat door op 04 maart.
Inschrijven kan voor 01 maart:

  • Op dinsdag 10 november 2020 van 13u tot 15u zullen we vooral focussen op enkele nieuwigheden zoals de coronabonus maar ook kort waar we op moeten opletten om het speciale jaar 2020 af te sluiten.
  • 23 november 2020 van 19u-20u30: Starten met een PVB
  • 30 november 2020 van 17u-18u30: Starten met een PVB
  • 30 november 2020 van 19u-20u30: Starten met een PAB
  • Op woensdag 9 december 2020 van 14u tot 16u gaan we het hebben over de eindafrekening 2020, het berekenen van de eindejaarspremie, de extralegale voordelen zoals de consumptiecheque en waar op te letten in 2021.
  • 17 december 2020 van 19u-20u30:
    Verplaatst naar een nader te bepalen datum in 2021: Buitengerechtelijke en gerechtelijke beschermende maatregelen
  • Webinar 1: woendag 3 juni van 14u-15u >> PAB en PVB overeenkomsten + COVID-Bonus
  • Webinar 2: donderdag 4 juni van 18u-19u >> PAB en PVB overeenkomsten + COVID-Bonus
  • Webinar 3: dinsdag 16 juni van 18u-19u >> PAB kosten registreren in www.mijnVAPH.be
  • Webinar 4: vrijdag 19 juni van 14u-15u >> PVB kosten registreren in www.mijnVAPH.be
  • Webinar 3: maandag 22 juni van 18u-19u >> PAB kosten registreren in www.mijnVAPH.be
  • Webinar 5: woensdag 8 juli van 14u-15u >> Hoe werkgever worden van een assistent?
  • Webinar 6: donderdag 9 juli van 17u-18u >> Hoe administratie van personeelsbeheer organiseren?
  • Webinar 7: woensdag 22 juli van 14u-15u >> Mijn PAB Budgetplan
  • Webinar 8: donderdag 23 juli van 18u-19u >> Mijn PVB Budgetplan
  • Webinar 9: dinsdag 28 juli van 14u-15u >> Hoe mijn controle voorbereiden?

Kon je eerder niet deelnemen aan een van deze webinars maar wens je nog eens over een onderwerp info te krijgen? Stuur ons een gerust een mailtje: info@alin-vzw.be